perjantai 18. heinäkuuta 2008

Olohuoneita. Vaasa 2008











2 kommenttia:

Virpi P. kirjoitti...

Mielenkiintoisia kuvia asuntomessuilta. Katsoisin enemmänkin, mutta minulle tulee paha olo noista vinoista kuvista, jotenkin alkaa viirata päässä. En tiedä tuleeko muille?

titu kirjoitti...

- minulla on tullut "paha tapa" kuvata enemmän tai vähemmän vinoon, en tiedä miksi.
Näissä sisustuskuvissa ehkä lähinnä siksi, että saan mahtumaan kuvaan enemmän niin pysty kuin vaakasuunnassa.
minulla taitaa olla itselläni jo valmiiksi pää viirallaan, ettei enää häiritse.

Tietoja minusta

Oma kuva
Katson elämää ja sen ilmiöitä avoimesti - yritän olla avarakatseinen. Likinäköinen olen yrittämättä. Kirjoitan ja kuvaan -tai päinvastoin. Kirjoitan ilmiöistä, arkisista asioista. Hyvin subjektiivisesti. Joskus jopa itsekeskeisesti. Pidän kaikesta kauniista, ihannoin rumaa. Olen vastakohtaisuuksien ihminen, monitahoinen - kuitenkaan pystymättä keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan.

Blogiarkisto